17.03.2014

Mezardan Gelen Seçmenler

Gaziantep’in Şahinbey ilçesine bağlı Güllüce Mahallesi’nde, mezarlığın yanında bulunan gasilhanenin bile seçim amacıyla ikamet olarak bildirildiği ortaya çıktı.



Şimdi bu havadis çok ilginçtir ama olağanüstü değildir neden olağan üstü değildir daha öncede AKP'nin son 10 yılda ölen insanları hala yaşıyor gösterip oy kullandırttıkları ortaya çıkmıştı bende bu havadisi yerel bir TV kanalında görünce aha dedim yine bizim haydutlar iş başında ama haberi görsel ve metinsel inceledikten sonra emin olamadım artık olayda AKP'nin ne kadar parmağı var bilemem ama usulsüzlüğe ve hataya yapılan onca şikayete rağmen yetkili makamlar bunu görmezden geliyorsada hani aklıma bu seçim 3 kağıdında devlet erkanını ve gücü elinde tutan AKP'den başka ihtimal pek gelmiyor.

Gaziantep/Şahinbey'e bağlı güllüce mahallesinde mezarlığın yanında bulunan gasilhane'yi hükümete bağlı bulumnan ismi bilinmeyen memurlar seçimde oy kullandırtmak amacıyla ikametgah olarak gösterip oralarda yaşayan insanlar varmış gibi zabıta kütüğe geçmişler velakin Güllüce Mahallesi muhtar adayı Mahmut Bilgin bu durumdan şikayetci abimiz diyorki; ben muhtar adayıyım köyümde kaç seçmen var en iyi ben bilirim belgesiyle zabtıyla zaten hepsini tanıyorum herkes birbirini tanır benim köyümde mahallemde tam 59'tane seçmen var ama birileri bu 59 seçmeni 149 yapmış bu adı sanı belli olmayan 90 kişi nerden geldiği belirsiz isimler kimdir eğer benim köyümde yaşıyorlarsa ben doğma büyüme buralıyım ben neden hiç görmedim bu insanları diyor! ve peşine devam ediyor...

Gaziantep'in merkezinde yani şehir merkezinde oturan bazı insanlar benim köyümde oturuyor gibi gösterilmiş diyor dahada önemlisi “Şu an bizim harabelerde ve gasilhanede vatandaşlar oturuyor diye bilgi verilmiş. Cumhuriyet savcılığına verdiğim itirazlardan dolayı henüz bir çalışma yapılmadı. Jandarma karakolu da köyde kaç kişinin oturduğuna dair herhangi bir tespit çalışması yapmadı. Bazı vatandaşların gerçek adresleri bende mevcut.” diyor Mahmut abimiz.

Tabi Mahmut abi bununla yetinmemiş ben derdimi kamuoyuna açıkladım deyip çekilmiyor tutuyor Cumhuriyet Baçsavcılığına köylerinde oturuyor gösterilen seçmenlerin TC kimlik nolarını ve adreslerinide verip suç duyurusunda bulunuyor. Neticede yetkili makamlar bu seçim skandalına dair hiç bir inceleme ve yaptırıma gitmiyor "işte tamda bu sebepten dolayı ben bu işin içinde AKP parmağı olduğunu düşünüyorum bu işten AKP nemalanmıyacak olsa bu şikayet süratle incelenmeye alınır hatası yada kasti olanlar cezalandırılır hata düzeltilirdi ama nedense bu durum yetkili makamlar tarafından görmezlikten geliniyor" ve muhtar adayı Mahmut abimizin çilesi bununlada bitmiyor bu abimizin kardeşleride aynı köyde yaşadıkları halde silinmişler ve abi bununla ilgilide bir şikayette bulunduğu halde bir inceleme yapılmamış tutanak tutulmamış ve abi ilave ediyor ilçemizin seçim kurulunada tehditler yapılıyor diyor artık abimizin bu şikayetlerinden rahatsız olan makamların şahısların yıldırma politikalarımıdır yoksa başka bir neden mi? Vardır altında bilinmez...

Tabi bu Güllüce köyünün tek dertlisi mahmut abimi değil tabi genel olarak bu durumlardan tüm köy sakinleri rahatsız heleki bir vatandaş varki bu durum en çok onu etkiliyor bu abimizin adıda Ökkeş Karsız ama adı gibi karsız değil baya bildiğiniz damına kar yağmış ocağına adamın incir ağacı dikmeyi farz etmiş birileri bu abimiz diyorki köydeki 2 ve 5 nolu evler benim evim ama bu evlerde birileri oturuyor gibi gösterilmiş ve her ay bu evlerin su faturasını ben yoktan yere ödüyorum diyor şimdi şurda şöyle bir detay var tabi madem birileri oturmuyor o zaman Ökkeş Karsız neden su faturası ödesin diyeceksiniz şimdi eğer o evde birileri oturuyor gözüküyorsa ve devlet su işlerine abone iseler o ev hiç su kullanmasa bile sabit bir abonelik ücreti öder tabi bunun içine Astronomik vergilerde katlamalı girince hiç su kullanmayan bir evin bile AKP diktatörlüğünde elektrik su faturası epey sancılıdır velakin devlet abiden elektrik faturası almayı unutmuş demekki ya elektirk idaresinden 2 ve 5 nolu evlerin aboneliği yok yada abimize acıdılar yok artık daha ne yapak canınımı alak Ökkeş'de insan yahu dediler...

Olay bundan bundan ibaret yine AKP'ye mezarlıkdan gelen oylar zincirine dahil edilebilecek bir vaka mıdır? yoksa görev bilincinden uzak Şahinbey memurlarının bir sorumsuzluğu mudur? Bilinmez hoş gerçi bu olayı ben duyduysam Hükümetin yetkili kanalları makamları çoktan duymuştur onlar neden susarlar var mıdır? Bir çıkarları bilinmez. Olay bundan bundan ibaret takdir size kalmış...

ECZUN
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder