Bak evlat her neyi aradıysan artık yok!!! nerde bende bilmiyorum zaten senin bilmediğini ben nerden bileyim Herşeyi gören ve işiten Allah CC'dir bak bu anlamsız tartışmaya bir son verelim ve sen anasayfaya yani "eczun.blogspot.com" adresine dön tekrar dene daha sonra uygun bir zamanda kaldığımız yerden devam ederiz! sinir ya hem ne aradığını bilmiyor hemde sinir sinir bakıyor dua etki şiddete karşıyım yoksa ben bilirdim sana yapacağımı!!! neyse...
Bak evlat her neyi aradıysan artık yok!!! nerde bende bilmiyorum zaten senin bilmediğini ben nerden bileyim Herşeyi gören ve işiten Allah CC'dir bak bu anlamsız tartışmaya bir son verelim ve sen anasayfaya yani "eczun.blogspot.com" adresine dön tekrar dene daha sonra uygun bir zamanda kaldığımız yerden devam ederiz! sinir ya hem ne aradığını bilmiyor hemde sinir sinir bakıyor dua etki şiddete karşıyım yoksa ben bilirdim sana yapacağımı!!! neyse...