19.05.2014

Soma'da DNA Testlerinin ve Cesetlerin Karıştığını İddia Ediliyor


 

Soma'da DNA Testlerinin ve Cesetlerin Karıştığını İddia Ediliyor

Facebook'da bir profilde rastladığım bir paylaşım ben ne kadarı doğrudur bilmiyorum ama bilginize sunmak istedim neticede sosyal medyada çok fazla bilgi kirliliği var paylaşımın doğrulu konusunda zerre bilgim yok belki bir yetkili okurda peşine düşer bu iddianın diye paylaşıyorum...

Paylaşım Kaynak: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=581150271991822&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1


DNA TESTLERİ BAŞTAN SAVMA YAPILDI…
ÇOK SAYIDA CENAZE KARIŞTI…

Şimdi diyeceksiniz ki ortalığı karıştırma…
Karışıp karışmaması beni ilgilendirmiyor…
Benim işim bana anlatılanları yazmak.

Hırsız Tayyip’in sözlerini duydunuz mu?

“YANARAK ÖLEN BİR İŞÇİ YOK…”

Delilleri karartan Cani Taner de tasdiklemişti:

“YANARAK ÖLEN BİR KARDEŞİMİZ YOK…”

Yangında yanan işçi yoksa, neden en az yüz cesede DNA testi yaptınız?
Karbonmonoksit gazının, insan suratını değiştirdiği görülmedi.

Hadi cevap verin: DNA testlerini neden yaptınız?

Cenazeleri aileleri görmeden yıkatıp kefenlettiniz…

Sıkı sıkı tenbih ettiniz…

Bazı aileler bir de kendileri yıkamak istedi cenazesini, gördüğü manzara karşısında şüpheye düştü…

“Benim oğlumun göğsünde kıl yoktu… Fakat bu cenazenin göğsü kıl dolu…”

“Benim oğlumun göbeğinde ben yoktu… Fakat bu cenazede ben dolu…”

Yalan söylüyorsam, gidin cenaze sahiplerini dinleyin…
Bir çokları cenazesini görmedi…

DNA testlerinin alelacele yapıldığı ortada fakat baştan savma ya da bilinçli olarak uydur kaydır testler de olabilir…

Amaç: “Bak gördünüz mü her şeyi en kısa zamanda hallettik” olabilir…

Belki de bu DNA test işi hiç yapılmadı…

Bu saatten sonra yapacak bir şey de kalmadı…

Her cenaze sahibi, mezara gömdüğü yakınını kendi evladı, kardeşi, babası görecek…

Duasını edecek…

Kenan Akkuş (esrehber)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder