17.03.2014

Tıbbiyeli Hikmet'ten "Söylesene sana neden saygı duyayım?"

Tıbbiyeli Hikmet'ten "Söylesene sana neden saygı duyayım?" Adlı bir makale tarzında bir yazıyı paylaşacam sizinle bu tıbbiyeli hikmet kimdir onuda bilmiyorum ama yazısı çok hoşuma gitti facebookda bir sayfanın paylaşımının altına biri bu yazıyı yazmış bende sizinle paylaşmak istedim...

*************************************************************************************
Yazının alıntılandığı URL: https://www.facebook.com/odatv/photos/a.478427886966.283754.361810676966/10152303090831967/?type=1

ve o yazı:

TC Capulcu Kerem nternetten alinti:Sen bana biber gazı sık öldür

Plastik mermi sık gözümü çıkar


Bana çapulcu, terörist... vs her türlü hakareti et

Kaç çocuk yapacağıma karış

Ne içeceğime karış

Atama ayyaş diye hakaret et

29 Ekimimi yasakla

19 Mayısımı yasakla

30 Ağustosumu yasakla

Türküm demeyi ırkçılık olarak gör

Sana kim muhalif olsa terörist muamelesi yap

Terörist başına ''sayın'' diye hitap et

Benden sürekli ''Onlar'' diye bahsedip ötekileştir

İnternetimi yasakla

Eylem hakkımı elimden al

Muhalifim diye işsiz bırak

Eeee %50 oy aldın diye sana saygı duyayım.

Neden?

Seni ben seçmedim ki sana saygı duyayım ?

Sen bana saygı duyuyor musun ki ben sana saygı duyayım?

Sen oturduğun makama saygı duymuyorsun ki sana saygı duyayım?

Sen beni milli iradeden saymadın ki sana saygı duyayım?

Sen milli değerlerime saygı duymadın ki sana saygı duyayım?

Sen atama saygı duymadın ki sana saygı duyayım?

Sen tercihlerime saygı duymadın ki sana saygı duyayım?

Sen düşüncelerime saygı duymadın ki sana saygı duyayım?

Kimsin sen?

Ağzı bozuk bir Kasımpaşalısın

Milyonlarca insanın katilisin

Eleştiriye dayanamayan bir diktatörsün

Atatürk ve Türklük düşmanısın

Laiklik karşıtı bir şeriatçısın

Demokrasiyi araç olarak gören cahilsin

Kendi milletine küfreden küfürbazsın

Milyarlarca doları çalan bir hırsızsın

Entellektüel birikimin sıfır

Kültürün sıfır

Görgün sıfır

Söylesene sana neden saygı duyayım?

Sadece sandıktan çıkmış olmak

Saygı duyulmak için yeterli mi?

TIBBIYELİ HİKMET


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder