25.03.2014

Google ile yaptığım mücadeleyi kazandım ve Google.com/+ECZUN isim hakkını aldım



Bazılarınızın malumudur Google inc. artık Google Plus servisi yani Google+ sayfaları için kişiye özel URL devrini başlattı evvelinde durum baya karışıktı. Daha önce Google+ profillerimizin uzantıları karışık bir sürü rakamların kombine olmasıyla oluşuyordu ne akılda kalıcıydı nede görsel olarak idealdi.

Neyse bende Google'nin kişiye özel URL verdiğini duydum ama bu URL'yi almanın bir sürü ön koşulu var ve bu ön koşullar Google+ profilinin türüne göre değişiyor eğer Google+ profili kişiye özelse amenna almak kolay en aşşağıda belirttim size Google+ türlerine göre özel url almanın ön koşullarını neyse işte kardeşlerim bende şirket sayfası olduğum için kuruluşumu onaylatmam gerekiyordu istedikleri gibide yaptım firmamızla Google+ sayfasının arasında contact kurdum onaylattım ama yetmedi tabi ben firma adı olan ECZUN'u vermeleri beklerken onlar bana +ECZUN'un sonuna bir kaç karakter eklememi istediler haftalarca bekledim benim olan isim hakkını almak için ve nitekim Google amca haddini bildi ve davetiye yolladı :D sayın Eczun size özel bir URL belirledik isterseniz +ECZUN Kullanıcı adını alabilirsiniz dediler ama ben ne yalan söyleyim burukta olsa bir sevinç yaşadım :D neticede evet istediğim oldu Google Plus'dan hakkım olan isim hakkını almıştım artık Google+ sayfamın adı https://plus.google.com/104209155238143626456 değil https://google.com/+ECZUN olmuştu o upuzun sayı karmaşasından kurtulmuştum istediğimi almıştım hatta yuppiiiiiiii bile demiş olabilirim :D neyse mutluyum işte istediğim oldu şimdi siz sevgili kardeşlerime Google'dan nasıl özel url alındığının resmi bildirgesini alta alıntılayacam ama daha önce bana Google'dan gelen davetiyeyi alıntılayıp neyi beklemeniz gerektiğini görmenizi istiyorum...

  • Google+ sayfanız için özel URL alın‏

Google+ ekibi (noreply-e72af457@plus.google.com)
Kişilere ekle
13:31

Sosyal güncellemeler
Kime: insangiller@hotmail.com

Google+ ekibi kişisinin resmi
Kimden:Google+ ekibi (noreply-e72af457@plus.google.com)
Gönderme tarihi:25 Mart 2014 Salı 13:31:37
Kime: insangiller@hotmail.com
Sayın ECZUN
Artık arkadaşlarınızı sayfanıza kolayca yönlendirmenize olanak tanıyan benzersiz bir Google+ özel URL'si için uygunsunuz (artık uzun URL'ler yok!). Sizin için şunu ayırdık:
Bunu şu konumlarda tanıtın:
  • web siteniz,
  • e-postalarınız
  • veya diğer medya içeriğiniz.
Başlamak için URL'yi al düğmesini tıklayın.
Saygılarımızla,
Google+ Ekibi
Bu e-postayı, ECZUN sayfasının bir yöneticisi olduğunuz için aldınız. Yönetici listesini görüntüleyin.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA


Yukardaki bana Google'dan gelen maildi şimdi aşşağıyada
1) Bireysel Kullanıcılar için 2) Yerel Google+ Sayfaları için ve 3) Yerel Olmayan Google+ Sayfaları için Google+ sayfaları kişiye özel URL nasıl alınıyor gereksinimleri nelerdir onun resmi açıklamasını alıntılayacam umarım istediğiniz kullanıcı adlarını Google+ sayfalarınıza alabilirsiniz kardeşlerim...


Google+ Özel URL'lerini kullanmaya başlama

Özel URL, doğrudan profilinize veya sayfanıza bağlanan kısa ve hatırlaması kolay bir web adresidir. Örneğin, YouTube'un Google+ Sayfası sahipleri, kullanıcıları kendi sayfalarını ziyaret etmek üzere google.com/+YouTube adresine yönlendirebilir (https://plus.google.com/115229808208707341778 yerine).
  • Uygunluk gereksinimlerini karşılıyorsanız Google+ Profiliniz veya Sayfanız için özel bir URL alabilirsiniz.
  • Özel URL'niz değiştirilemez. Özel URL'niz, adınız veya bağlı web siteniz gibi öğelere göre önceden atanır. Ayrıca bu URL'yi kendinize özgü hale getirmek için birkaç harf veya rakam eklemeniz de gerekebilir.

Özel URL'nizin Google+ yoluyla alınması

Özel URL'nizi almak için:
  1. Google+'da oturum açın. İmlecinizi Google+ ana menüsünün sol üst köşesine getirin ve ardından  Profil'i tıklayın.
  2. Hakkında sekmesini tıklayın ve Bağlantılar > Google+ URL'si bölümünde URL'yi al'ı tıklayın.
  3. Kullanmak üzere onay aldığınız, değiştiremeyeceğiniz özel URL'yi görürsünüz. Ayrıca bu URL'yi kendinize özgü hale getirmek için birkaç harf veya rakam eklemeniz de gerekebilir.
  4. "Hizmet Şartları'nı kabul ediyorum" ifadesinin yanındaki kutuyu işaretleyin ve ardından sol alt köşedeki URL'yi Değiştir seçeneğini tıklayın.
  5. Sizden hesabınızı, cep telefonu numaranızı kullanarak doğrulamanız istenebilir. Bunu yapmak için:
    1. İstendiğinde cep telefonu numaranızı girerek sol alt köşedeki Kodu gönder seçeneğini tıklayın.
    2. Size gönderilen kod için telefonunuzu kontrol edin.
    3. Ekranınızdaki kutuya bu kodu girin ve ardından sol alt köşedeki Doğrula seçeneğini tıklayın.
  6. Bu URL Google+ Sayfanıza veya Profilinize bağlanır, bu nedenle her şeyin tamamen istediğiniz şekilde olduğundan emin olun. URL'niz onaylandıktan sonra onu değiştirme isteğinde bulunamazsınız. Emin olduğunuzda Seçimi onayla'yı tıklayın.

Özel URL'nizin büyük harf kullanımını veya aksanlarını değiştirin.

Özel URL'nizin büyük/küçük harf kullanımını veya aksanlarını/fonetik işaretlerini değiştirmek istiyorsanız şu adımları uygulayın:
  1. Google+'da oturum açın. İmlecinizi Google+ ana menüsünün sol üst köşesine getirin ve ardından  Profil'i tıklayın.
  2. Hakkında sekmesini tıklayın ve Bağlantılar > Google+ URL'si bölümünde Düzenle'yi tıklayın.
  3. Biçimlendirmede düzenleme yapmanıza olanak tanıyan bir kutu görünür.
URL'nin kendisini değil yalnızca büyük/küçük harf kullanımını veya aksanlarını/fonetik işaretlerini değiştirebileceğinizi unutmayın.

Uygunluk gereksinimleri

Özel bir URL alabilmeniz için hesabınızın iyi durumda olması ve diğer birkaç gereksinimi karşılaması gerekir.
Bireysel Kullanıcılar için:
  • On veya daha fazla takipçi
  • Hesabınızın 30 günden eski veya daha eski olması
  • Profilde profil fotoğrafının bulunması
Yerel Google+ Sayfaları için: Doğrulanmış bir yerel işletme olmalıdır
Yerel Olmayan Google+ Sayfaları için: Bir web sitesine bağlı olmalıdır
Özel URL'ler Google+ Kullanıcı İçeriği ve Davranış politikalarına ve Google+ özel URL'lerinin kullanım şartlarına uygun şekilde kullanılmalıdır.
Politikalarımızı ihlal eden özel bir URL ile karşılaştırsanız lütfen Profil'i bildirin.

ECZUN


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder